تفاوت درب های دنا و دنا پلاس

 درب های دنا و دنا پلاس از لحاظ ابعاد کاملا مشابه هستند اما از لحاظ پرس درب های دنا پلاس پرس متفاوتی روی درب دارد. و درب دنا مشابه پرس درب سمند میباشد.

درب دنا و درب دنا پلاس در دو مدل ایساکو و ایساکو کیش قابل تهیه میباشد و میتوانید با ارائه کد رنگ این قطعه را به صورت رنگی از پارس قطعه تهیه نمایید.

همچنین این موارد در ارتباط با درب عقب دنا و درب عقب دنا پلاس صدق میکند.

درب جلو چپ دنا از روی اتاق های رنگ فابریک کمپانی باز شده و دارای ضمانت کارشناسی رنگ می باشد. این مدل از درب دنا در کد رنگ های تولیدی سال موجود می باشد.

این نوع درب دنا تولید سفارشی پارس قطعه و مشابه ترین کیفیت را به فابریک دارد و مناسب مشتریان بسیار حساس میباشد. تمام مصالح و رنگ استفاده شده در این نوع از قطعات از نوع ایتالیایی و آلمانی میباشد و قطعات تا حرارت 145 درجه پخت میشود. این قطعات نیز فاقد بتونه میباشد و کیفیت بسیار استثنایی دارند. همچنین قطعه خام این نوع قطعه نیز اصلی لیبل دار ایساکو میباشد.

دلایل اعتماد شما به خرید اینترنتی از وب سایت پارس قطعه فروش قطعات بدنه خودرو

  • دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.
  • دارا بودن نماد ساماندهی کسب و کار.
  • پیج اینستاگرام پارس قطعه به صورت فعال گزارشات روزانه از فعالیت خود ارائه میکند.
  • پارس قطعه دارای ایزو 9001 ، 14001 ، 45001
  • شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

 


Comments

Popular posts from this blog

خرید بدنه رنگ فابریک و رنگ کوره ای خودرو از پارس قطعه

افت قیمت خودرو اتاق تعویض چه قدر است ؟